2010年3月21日 星期日

準備就緒,明天出發了!!!

單車之旅,明天展開了!!!

4月1日才返回HOBART,到時才能上網update blog。

今天與ANDREW一家人拜別了,有點不捨!

2 則留言:

  1. 好驚呀,幾乎一只雞脾就買起AMY !!!!
    印度大叔太過分了,起碼要幾只雞才好聲過夜嘛!!!!!

    AMY,您索性去非洲working holiday吧,那邊一個年輕子起碼值好多只牛 (或羊/駱駝)....

    堅持企硬,唔好怕

    回覆刪除
  2. 難得的機會,真是要好感恩,希望妳能好好享受這次的單車之行~~
    同埋記住影多d靚相回來分享俾我地睇呀!!!TAKE CARE啦^^

    回覆刪除